Subject: FW: FW: Allkirjastatud protokoll
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 12:41:11 +0300

Tere.

Olen vist saatmata jätnud, palun mulle täitmisks.

Tervitades

Merike

From: Purtse TREV OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, June 27, 2025 1:05 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Allkirjastatud protokoll

Tere,

Taotlus lisatud manusena.

Lugupidamisega,

Tiit Vanamölder

Purtse TREV OÜ

+3725080080

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 25. 
juuni 2025 kell 08:23:

Tere.

Tänan info eest.

Edastatud protokolli kohaselt olete sõlminud kokkuleppe riigiteele 13190 km 
2,875 projekteeritud Metsa tee ristmiku kõrvale ajutise laienduse 
ehitamiseks Metsa tee 2 kinnistule.

Ajutine laiendus on kavandatud riigitee alusele maale Metsa tee 2 kinnistu 
ühendamiseks riigiteega.

Tegemist on riigiteelt ajutise ristmiku ehitamisega, mille ehitamiseks annab 
õiguse Transpordiametiga sõlmitav leping. Leping annab õiguse ajutise 
ristmiku ehitamiseks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel ja 
seab tähtaja ajutise ristmiku likvideerimiseks.

Palume huvitatud isikul esitada vabas vormis digiallkirjastatud taotlus 
ajutise ristmiku ehitamiseks  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , näidata taotluses ajutise ristmiku 
asukoht ja esitada likvideerimise tähtaeg.

Ajutise ristmiku ehitamise eelduseks on lepingu sõlmimine.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Purtse TREV OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 12, 2025 4:31 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Allkirjastatud protokoll

Lugupidamisega

Tiit Vanamölder

Purtse TREV OÜ

+3725080080

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
From: Ulvi Tõnurist <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thu, 12. Jun 2025 at 16:12
Subject: Allkirjastatud protokoll
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Ivan Nikitin 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere.

Edastan allkirjastatud protokolli.

Lugupidamisega

Ulvi Tõnurist

Korrashoiu projektijuht

Ida osakond

Teehoiuteenistus

+372 504 4082

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>